Marketingová komunikace ZOO Jihlava – Eva Slavíková
Eva Slavíková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace ZOO Jihlava
Marketing Communication of Jihlava ZOO
Anotace:
Cílem bakalářské práce je hledání inovací v oblasti marketingové komunikace ZOO Jihlava. Literární rešerše se zaměří na marketing služeb a marketingovou komunikaci. Empirická část nejprve představí zkoumanou příspěvkovou organizaci a její marketingovou komunikaci. Následně budou představeny výsledky srovnání marketingové komunikace vybraných konkurentů. Závěr práce přinese doporučení na nová řešení …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.