Bc. Ivana Třísková

Diplomová práce

Psychologické aspekty rozhodování spotřebitele při nákupu renomovaných a běžných značek

Psychological aspects of decision making in case of renowned vs. common brand product purchasing
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je zachytit a popsat klíčové vlivy působící na chování spotřebitele při nákupu renomované nebo naopak běžné značky produktu. Teoretická část obsahuje představení nejrůznějších vlivů působících na nákupní proces, ať jsou to vlivy značky, komunikačního mixu nebo osobnosti. V rámci teoretické pasáže jsou rovněž představeny základy oblasti neuromarketingu. Část aplikační …více
Abstract:
The main objective of this diploma thesis is to capture and describe the key influences on consumer behaviour when purchasing a product that is a renowned brand or a non-branded product. The theoretical part of the thesis includes an introduction to the various factors that influence the purchasing process, whether it is brand influences, the communication mix or personality. The theoretical passages …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Marie Koubová
  • Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní