Bc. Petra Machovská

Diplomová práce

Význam privátní značky pro společnost Dr.Max

Importance of Privat Label for The Company Dr.Max
Anotace:
Práce pojednává o privátních značkách lékárenského řetězce Dr.Max. V teoretické části je řešeno strategické řízení podniku, marketingový mix 4C, role značky ve farmacii a positioning produktu. V závěru jsou uvedeny nejnovější poznatky z oblasti spotřebitelského chování. Praktická část pokračuje v návaznosti na část teoretickou. Po představení společnosti Dr.Max je provedena SWOT analýza této společnosti …více
Abstract:
This master’s thesis deals with private labels of pharmacy chain Dr.Max, namely with product Ibuprofen Dr.Max. Theoretical part deals with strategic management, marketing mix 4C, the brand’s role in pharmaceutical industry and positioning of the product. Conclusion provides the latest findings in the field of consumer behavior. The theoretical part is followed by practical part. After introduction …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace