Význam privátní značky pro společnost Dr.Max – Bc. Petra Machovská
Bc. Petra Machovská
Diplomová práce
Význam privátní značky pro společnost Dr.Max
Importance of Privat Label for The Company Dr.Max
Anotace:
Práce pojednává o privátních značkách lékárenského řetězce Dr.Max. V teoretické části je řešeno strategické řízení podniku, marketingový mix 4C, role značky ve farmacii a positioning produktu. V závěru jsou uvedeny nejnovější poznatky z oblasti spotřebitelského chování. Praktická část pokračuje v návaznosti na část teoretickou. Po představení společnosti Dr.Max je provedena SWOT analýza této společnosti …víceAbstract:
This master’s thesis deals with private labels of pharmacy chain Dr.Max, namely with product Ibuprofen Dr.Max. Theoretical part deals with strategic management, marketing mix 4C, the brand’s role in pharmaceutical industry and positioning of the product. Conclusion provides the latest findings in the field of consumer behavior. The theoretical part is followed by practical part. After introduction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a6p1m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Strategické řízení rozvoje podniku
Jiří Jakubec -
Strategické řízení zvoleného podniku
Terezie Fleisnerová -
Finanční řízení podniku - významný faktor konkurenceschopnosti podniku
Jana Kuráňová -
Strategické marketingové řízení velkého podniku
Adam Kopřiva -
Strategické marketingové řízení malého podniku
Věra Tkáčová -
Strategický finanční plán a jeho význam pro finanční řízení podniku
Slávek Boch -
Strategické řízení marketingu v podniku
Nikol Tatiana Ilavská -
Strategické řízení malého a středního podniku
Jakub Fleško