Bc. Petr Jelínek

Master's thesis

Marketingový výzkum v online prostředí

Marketing research in online environment
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Marketingový výzkum v online prostředí“ je analýza online marketingové kampaně poradenské společnosti KPMG. Teoretická část je zaměřena na seznámení čtenáře s problematikou marketingového výzkumu a online marketingu. V praktické části analyzuji online marketingovou kampaň „Příběh začíná“ zaměřenou na nábor juniorních zaměstnanců do dané společnosti. Na závěr formuluji doporučení …more
Abstract:
The goal of submitted thesis “Marketing research in online environment” is an analysis of online marketing campaign of consulting company KPMG. The theoretical part of the thesis focuses on introduction of the readers to marketing research and online marketing. In the practical part of the thesis I analyzed online marketing campaign “Příběh začíná” oriented on recruitment of junior employees into the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 1. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 2. 2017
  • Supervisor: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Martin Cenek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta