David GRIGIER

Bachelor's thesis

Snoezelen jako podpora vzdělávání žáků s mentálním postižením v základní škole

Snoezelen as a support for pupils' education with mental disability in Elementary school
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na využití místnosti konceptu Snoezelen na základní škole zřizované podle § 16 odst. 9 školského zákona. Vzhledem k tomu, že koncept Snoezelen je možné aplikovat jako terapii, podpůrnou metodu pro edukaci nebo pro vyplnění volného času, je možné ho také aplikovat i v základní škole. Když už je používán, tak často spíše pro vyplnění volného času, méně už jako terapie či …more
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the use of the room of the Snoezelen concept at a primary school established pursuant to Section 16 (9) of the Education Act. Since the Snoezelen concept can be applied as a therapy, supportive method for education or for leisure time, it can also be applied in primary school. When it is in use, it is often more for leisure time, less as a therapy or supportive method …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

GRIGIER, David. Snoezelen jako podpora vzdělávání žáků s mentálním postižením v základní škole. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta