Marketingový mix vybraného podniku – Michala Dušáková
Michala Dušáková
Bachelor's thesis
Marketingový mix vybraného podniku
Marketing mix of a chosen company
Anotácia:
Tato bakalářská práce se věnuje marketingovému mixu společnosti Tobacco Trading International Czechoslovakia spol. s r.o., která je jediným českým oficiálním distributorem značky Mascotte. Práce se zaměřuje konkrétně na hlavní produkty značky Mascotte, kterými jsou cigaretové papírky. Práce se skládá ze dvou částí. První část obsahuje teoretická východiska, definuje marketingové pojmy a vychází z …viacAbstract:
This bachelor thesis is devoted to the marketing mix of Tobacco Trading International Czechoslovakia LLC, which is the only official Czech distributor of the Mascotte brand. The work focuses specifically on the main products of the Mascotte brand, which are cigarette papers. The work consists of two parts. The first part contains theoretical starting points, defines marketing terms, and is based …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 5. 2023
- Vedúci: Ing. Jana Pitrová, Ph.D.
- Oponent: Tereza Balcarová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Business and Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketing Mix of the Hotel "U Lišky"
Anastassiya Issakova -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vybraného podniku
Denis Vejtasa -
Marketingový mix na trhu kosmetických produktů
Zuzana Dvořáková -
Marketing topenářské techniky na zahraničních trzích
David Benda -
Trendy v oblasti propagace a distribuce hudby v ČR
Matúš Mlích
Názov
Vložil
Vložené
Práva