Klima školy a postoj žáků ZŠ k sociokulturní diverzitě – Bc. Magdalena Hanáková
Bc. Magdalena Hanáková
Diplomová práce
Klima školy a postoj žáků ZŠ k sociokulturní diverzitě
School Climate and Attitudes of Elementary School Pupils towards Sociocultural Diversity
Anotace:
Diplomová práce pod názvem Klima školy a postoj žáků ZŠ k sociokulturní diverzitě se v teoretické části podrobněji věnuje klimatu školy a diverzitě školského prostředí běžných základních škol, které by mělo být díky zákonem podporované inkluzi více pestřejší než v minulosti. V této části práce se věnujeme nejen vymezení klimatu školy, ale také dalším typům klimatu, které se objevují ve školském prostředí …víceAbstract:
The diploma thesis with the title School Climate and Attitudes of Elementary School Pupils towards Sociocultural Diversity focuses in its theoretical part on the climate and diversity of environments in the mainstream primary schools, which should be more varied than in the past thanks to the inclusion supported by the legislation. In this part of the thesis we look both at the definition of the school …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hanáková, Magdalena. Klima školy a postoj žáků ZŠ k sociokulturní diverzitě. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Inkluze žáků z odlišného kulturního prostředí dle současné školské legislativy
Jana Šebestová -
Vliv asistenta pedagoga na klima školní třídy prvního stupně základní školy
Kateřina VETEŠNÍKOVÁ -
Předškolní vzdělávání u dítěte se sluchovým postižením v inkluzivním prostředí - klima třídy
Eliška VALOVÁ -
Klima třídy v inkluzivním vzdělávání
Žaneta HOLČÁKOVÁ -
Inkluzivní vzdělávání a klima třídy
Marcela KACHLÍKOVÁ -
Vliv asistenta pedagoga na klima třídy na základní škole
Martina MANIŠOVÁ -
Vliv asistenta pedagoga na klima školní třídy 1. stupně základní školy
Jana JEDLIČKOVÁ -
Vliv integrace žáků se specifickými vzdělávacími potřebami na klima třídy
Ivana RUSŇÁKOVÁ