Olga Hostašová
Master's thesis
Analýza image vybrané cestovní kanceláře
Image analysis of a selected travel agency
Abstract:
Předkládaná diplomová práce se zabývá problematikou image cestovní kanceláře. Podniková image představuje významný faktor úspěchu pro kteroukoliv společnost, tím spíše, když na trhu panuje silná konkurence, jako v případě českého trhu cestovních kanceláří. Práce předkládá výsledky několika výzkumů, jejichž cílem bylo zkoumat jednotlivé faktory, které ovlivňují image vybrané cestovní kanceláře.Abstract:
The thesis deals with the topic of image of a travel agency. The corporate image represents an important success factor for every company, rather that there is a strong competition as in the case of the Czech market of travel agencies. The paper shows results of several surveys, objective of which was to explore particular factors that influence image of a selected travel agency.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 11. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/16135
Thesis defence
- Date of defence: 8. 9. 2009
- Supervisor: Zdenka Petrů
- Reader: Josef Navrátil
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/16135
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Corporate identity v cestovním ruchu v Hradci Králové
Lenka Dušánková -
Corporate Identity cestovní kanceláře Kudrna
Jan MELICHAR -
Analýza prvků corporate identity společnosti FISCHER
Mariem BOUAOUICHE -
Corporate identity penzionu Lion
Markéta HAVLÍKOVÁ