Analýza image vybrané cestovní kanceláře – Olga Hostašová
Olga Hostašová
Diplomová práce
Analýza image vybrané cestovní kanceláře
Image analysis of a selected travel agency
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zabývá problematikou image cestovní kanceláře. Podniková image představuje významný faktor úspěchu pro kteroukoliv společnost, tím spíše, když na trhu panuje silná konkurence, jako v případě českého trhu cestovních kanceláří. Práce předkládá výsledky několika výzkumů, jejichž cílem bylo zkoumat jednotlivé faktory, které ovlivňují image vybrané cestovní kanceláře.Abstract:
The thesis deals with the topic of image of a travel agency. The corporate image represents an important success factor for every company, rather that there is a strong competition as in the case of the Czech market of travel agencies. The paper shows results of several surveys, objective of which was to explore particular factors that influence image of a selected travel agency.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 11. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/16135
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2009
- Vedoucí: Zdenka Petrů
- Oponent: Josef Navrátil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/16135
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Corporate identity v cestovním ruchu v Hradci Králové
Lenka Dušánková -
Corporate Identity cestovní kanceláře Kudrna
Jan MELICHAR -
Analýza prvků corporate identity společnosti FISCHER
Mariem BOUAOUICHE -
Corporate identity penzionu Lion
Markéta HAVLÍKOVÁ