Podnikatelský plán: Prodejna "Maso-Uzeniny" – Rudolf Gábor
Rudolf Gábor
Bakalářská práce
Podnikatelský plán: Prodejna "Maso-Uzeniny"
Business Plan: Shop "Meat-Smoked Foods"
Anotace:
Předmětem bakalářské práce Podnikatelský plán: Prodejna „Maso-uzeniny“ je zpracování podnikatelského plánu na založení reálného podniku. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních informací o podnikání, rozhodování o právní formě a na strukturu a obsah podnikatelského plánu. Praktická část obsahuje samotnou tvorbu podnikatelského plánu na založení řeznictví.Abstract:
The subject of this thesis ,,Business plan: Shop “Meat-smoked meats” is working out a business plan for establishing a business. The theoretical part focuses on the definition of basic information concerning the business, decision for the legal form and structure and content of the business plan. The practical part contains the actual creation of the business plan to establish a butchery.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2018
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ydx2v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 9. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
- Oponent: doc. RNDr. Jarmila Radová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Business plan for the establishment of a company developing custom electronics
Jana Mikešová -
A Business Plan for a New Cosmetics Company
Pavla Široká -
Podnikatelský záměr na založení společnosti a jeho vyhodnocení
Lukáš Chrudimský -
Podnikatelský plán pro vybraný podnikatelský záměr
Robert ROTH -
Podnikatelský plán pro vybraný podnikatelský záměr
Robert ROTH -
Podnikatelský plán na založení firmy
Kyamil Mamedov -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová