Rudolf Gábor
Bachelor's thesis
Podnikatelský plán: Prodejna "Maso-Uzeniny"
Business Plan: Shop "Meat-Smoked Foods"
Abstract:
Předmětem bakalářské práce Podnikatelský plán: Prodejna „Maso-uzeniny“ je zpracování podnikatelského plánu na založení reálného podniku. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních informací o podnikání, rozhodování o právní formě a na strukturu a obsah podnikatelského plánu. Praktická část obsahuje samotnou tvorbu podnikatelského plánu na založení řeznictví.Abstract:
The subject of this thesis ,,Business plan: Shop “Meat-smoked meats” is working out a business plan for establishing a business. The theoretical part focuses on the definition of basic information concerning the business, decision for the legal form and structure and content of the business plan. The practical part contains the actual creation of the business plan to establish a butchery.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 7. 2018
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/ydx2v/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 9. 2018
- Supervisor: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
- Reader: doc. RNDr. Jarmila Radová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Business plan for the establishment of a company developing custom electronics
Jana Mikešová -
A Business Plan for a New Cosmetics Company
Pavla Široká -
Podnikatelský záměr na založení společnosti a jeho vyhodnocení
Lukáš Chrudimský -
Podnikatelský plán pro vybraný podnikatelský záměr
Robert ROTH -
Podnikatelský plán pro vybraný podnikatelský záměr
Robert ROTH -
Podnikatelský plán na založení firmy
Kyamil Mamedov -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová