Dominik Jírovec

Bachelor's thesis

Sponzoring jako forma marketingové komunikace

Sponsorship as a form of marketing communication
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem sponzoringu jako formy marketingové komunikace. První kapitola je věnována teoretickému pojetí marketingu. Druhá kapitola popisuje marketingovou komunikaci společně s komunikačním mixem. Obsahem třetí kapitoly je sponzoring, konkrétně vymezení pojmu a představení jednotlivých druhů sponzorství. Praktická část této práce je zaměřená na vyhodnocení sponzoringu fotbalového …more
Abstract:
The Bachelor’s thesis deals with the topic of sponsorship as a form of marketing communication. The first chapter is dedicated to the theoretical concept of marketing. The second chapter describes marketing communication and communication mix. The third chapter includes the definition of sponsorship as well as an introduction to the types of sponsorship. The practical part of the thesis is focused …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2018
  • Supervisor: Alena Filipová
  • Reader: Jiří Zeman

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72746