Sponzoring jako forma marketingové komunikace – Dominik Jírovec
Dominik Jírovec
Bachelor's thesis
Sponzoring jako forma marketingové komunikace
Sponsorship as a form of marketing communication
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem sponzoringu jako formy marketingové komunikace. První kapitola je věnována teoretickému pojetí marketingu. Druhá kapitola popisuje marketingovou komunikaci společně s komunikačním mixem. Obsahem třetí kapitoly je sponzoring, konkrétně vymezení pojmu a představení jednotlivých druhů sponzorství. Praktická část této práce je zaměřená na vyhodnocení sponzoringu fotbalového …moreAbstract:
The Bachelor’s thesis deals with the topic of sponsorship as a form of marketing communication. The first chapter is dedicated to the theoretical concept of marketing. The second chapter describes marketing communication and communication mix. The third chapter includes the definition of sponsorship as well as an introduction to the types of sponsorship. The practical part of the thesis is focused …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72746
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2018
- Supervisor: Alena Filipová
- Reader: Jiří Zeman
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72746
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev