Marketingový mix segmentu ojetých vozů ve společnosti Auto Jarov, s. r. o. – Jiří Riegger
Jiří Riegger
Bakalářská práce
Marketingový mix segmentu ojetých vozů ve společnosti Auto Jarov, s. r. o.
Marketing mix of used cars in the company Auto Jarov, s. r. o.
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na obchodování s ojetými vozy v České Republice. Teoretická část se zabývá především marketingovým mixem. Praktická část nejdříve rozebírá trh s ojetými vozy v České Republice a jeho nástrahy pro kupující. Dále jsou v práci popsány značkové programy pro prodej ojetých vozidel různých značek a detailně jsou popsány programy Škoda Plus a Das Welt Auto. Cílem práce je tyto …víceAbstract:
Bachelor thesis focuses on the trading of used cars in the Czech Republic. The theoretical part deals mainly with marketing mix. Practical part firstly analyses market with used cars in the Czech Republic and its pitfalls for buyers. Farther work describes branded programes for sale all brands used cars and programes Škoda Plus and Das Welt Auto are describe in detail. The target of this work is to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 2. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Jíra
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing strategy for the Kazakh women's clothing brand ANNA ANNA for 1 year
Alina Pavlik -
Building positive brand image in tobacco industry
Tomiris Zhumagali -
Marketingová analýza uvedení nového vozu ŠKODA AUTO, a.s. na trh
Barbora Hančlová -
Vzorový projekt marketingových aktivit spojených s uvedením nového modelu osobního vozu na český trh
Zorka Mašková -
Analýza spotřebitelského chování na trhu s elektrickými vozy
Jiří Nezval -
Vývoj trhu a chování spotřebitele na poli vozů s alternativním pohonem
Dušan Klimek -
Postavení firmy Škoda Auto a.s. na trhu s automobily v rámci Evropské unie
Šarlota Vlková -
Specifikace předpokládaných dodávek vozů ŠKODA AUTO a.s. na brazilský trh dle metody DRP
Anton Evstigneev
Název
Vložil
Vloženo
Práva