Využití neurovývojové stimulace ve školním prostředí – Bc. Barbora KOPIŠŤOVÁ
Bc. Barbora KOPIŠŤOVÁ
Master's thesis
Využití neurovývojové stimulace ve školním prostředí
The use of neuro-developmental stimulation in the school environment
Abstract:
Tato diplomová práce je ve své první části teoretickým shrnutím aktuálních poznatků a informací o problematice vývojové dysfázie a přetrvávajících primárních a přechodných reflexů, kterou je možné řešit pomocí neurovývojové terapie/stimulace. V práci je popsána etiologie, epidemiologie, symptomatologie a komorbidyty, diagnostika vývojové dysfázie, dále také možné přístupy k takovému žákovi ve školním …moreAbstract:
In its first part, this diploma thesis is a theoretical summary of current knowledge and information about the problematic development of dysphasia and permanent primary and transient reflexes, which can be solved using neurodevelopmental therapy/stimulation. The work describes the etiology, epidemiology, symptomatology and comorbidities, diagnosis of developmental dysphasia, as well as possible approaches …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Radka Hájková
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOPIŠŤOVÁ, Barbora. Využití neurovývojové stimulace ve školním prostředí . Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education for Lower Secondary and Secondary Schools / USPPma-USVmi
Theses on a related topic
-
Informovanost a kompetence učitelů v mateřských školách v oblasti narušené komunikační schopnosti u dětí
Klára Valešová -
Materiály k diagnostice narušené komunikační schopnosti u dětí předškolního věku
Kateřina Křižanová -
Specifika komunikační schopnosti žáků s mozkovou obrnou
Veronika Klvačová -
Využití vybraných mobilních aplikací jako prevence narušené komunikační schopnosti u dětí předškolního věku
Eliška Kudrnová -
Komunikační schopnosti dětí předškolního věku
Gabriela Martincová -
Životní dráha ženy s mentálním postižením se zřetelem ke komunikační schopnosti
Martina Řezníčková -
Komunikační schopnosti dětí s mozkovou obrnou
Michaela Vachová -
Vliv neurovývojové terapie na dítě s narušenou komunikační schopností
Jana MIRONOVA TABACHOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights