Bc. Lucie Želenská, DiS.

Master's thesis

Influenceři jako referenční skupina a jejich vliv na spotřební chování

Influencers as a Reference Group and Their Impact on Consumer Behavior
Anotácia:
Tato diplomová práce se věnuje influencerům jakožto referenční skupině a jejímu vlivu na spotřební chování. Teoretická část se zaměřuje na charakterizaci sociální organizace a struktury naší společnosti a vliv referenčních skupin na lidské spotřební chování. Podstatnou součástí je zde vymezení role influencera a jeho pojetí v sociologii a marketingu. Práce dále rozebírá podstatu a roli influencera …viac
Abstract:
This master’s thesis focuses on influencers as a reference group and its influence on consumer behavior. The theoretical part covers the characterization of social organization and structure of our society and the influence of reference groups on our consumer behavior. An essential part of this thesis is the definition of the role of the influencer and its concept in sociology and marketing. The work …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 7. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 8. 2020
  • Vedúci: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní