Bc. Eva Uhrinová

Diplomová práce

Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování

Impact of marketing communication on consumer behaviour
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnotit vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování s následnou formulací doporučení a návrhů pro zlepšení jejího vlivu na zákazníky společnosti Zdravá Výživa. Obsahem práce je teoretické zpracování problematiky vztahující se k marketingové komunikaci a jejímu vlivu na spotřebitele v první kapitole. Praktická část nejprve představuje společnost Zdravou Výživu. …více
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to evaluate the influence of marketing communication on consumer behavior with the subsequent formulation of recommendations and proposals for improving its impact on customers of the company Zdravá Výživa. The content of the work is a theoretical elaboration of issues related to marketing communication and its impact on consumers in the first chapter. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/ltxe6/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma