Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování – Bc. Eva Uhrinová
Bc. Eva Uhrinová
Diplomová práce
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Impact of marketing communication on consumer behaviour
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnotit vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování s následnou formulací doporučení a návrhů pro zlepšení jejího vlivu na zákazníky společnosti Zdravá Výživa. Obsahem práce je teoretické zpracování problematiky vztahující se k marketingové komunikaci a jejímu vlivu na spotřebitele v první kapitole. Praktická část nejprve představuje společnost Zdravou Výživu. …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to evaluate the influence of marketing communication on consumer behavior with the subsequent formulation of recommendations and proposals for improving its impact on customers of the company Zdravá Výživa. The content of the work is a theoretical elaboration of issues related to marketing communication and its impact on consumers in the first chapter. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/ltxe6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace společnosti
Karel Žváček -
Marketingová analýza a marketingový plán hotelu, kempu a restaurace "Knížecí rybník"
Karolína Vovsová -
Návrh na zvýšení povědomí o Mysliveckém spolku Jevišovice
Novotná Novotná