Bc. Eva Uhrinová

Master's thesis

Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování

Impact of marketing communication on consumer behaviour
Abstract:
Cílem diplomové práce je zhodnotit vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování s následnou formulací doporučení a návrhů pro zlepšení jejího vlivu na zákazníky společnosti Zdravá Výživa. Obsahem práce je teoretické zpracování problematiky vztahující se k marketingové komunikaci a jejímu vlivu na spotřebitele v první kapitole. Praktická část nejprve představuje společnost Zdravou Výživu. …more
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to evaluate the influence of marketing communication on consumer behavior with the subsequent formulation of recommendations and proposals for improving its impact on customers of the company Zdravá Výživa. The content of the work is a theoretical elaboration of issues related to marketing communication and its impact on consumers in the first chapter. The practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management