Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování – Bc. Eva Uhrinová
Bc. Eva Uhrinová
Master's thesis
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Impact of marketing communication on consumer behaviour
Anotácia:
Cílem diplomové práce je zhodnotit vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování s následnou formulací doporučení a návrhů pro zlepšení jejího vlivu na zákazníky společnosti Zdravá Výživa. Obsahem práce je teoretické zpracování problematiky vztahující se k marketingové komunikaci a jejímu vlivu na spotřebitele v první kapitole. Praktická část nejprve představuje společnost Zdravou Výživu. …viacAbstract:
The aim of the diploma thesis is to evaluate the influence of marketing communication on consumer behavior with the subsequent formulation of recommendations and proposals for improving its impact on customers of the company Zdravá Výživa. The content of the work is a theoretical elaboration of issues related to marketing communication and its impact on consumers in the first chapter. The practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/ltxe6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
- Vedúci: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace společnosti
Karel Žváček -
Marketingová analýza a marketingový plán hotelu, kempu a restaurace "Knížecí rybník"
Karolína Vovsová -
Návrh na zvýšení povědomí o Mysliveckém spolku Jevišovice
Novotná Novotná