Historie učitelských ústavů na Moravě a jejich význam pro současnost – Ivana DAŇHELOVÁ
Ivana DAŇHELOVÁ
Bachelor's thesis
Historie učitelských ústavů na Moravě a jejich význam pro současnost
The history of teaching istitutions in Moravia and their importuance for today
Abstract:
Bakalářská práce uvádí historii učitelských ústavů a připomíná jejich význam pro české národní školy a společnost. Práce je rozdělena do čtyř částí. První část je zpracována jako stručné dějiny vzdělávání. Představuje historické mezníky, které sehrály významnou úlohu na podobu vzdělávání na Moravě od 10. století až po současnost. Druhá část se zabývá historií vzdělávání učitelů od preparandií po vznik …moreAbstract:
The thesis presents the history of teachers colleges and stresses its importance for Czech national schools and the society. The thesis is split into four parts. The first part is a brief history of teaching. It presents historic milestones that have played an important role in teaching in Moravia since the 10th century until the present. The second part deals with the history of teacher education …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2012
Accessible from:: 24. 4. 2012
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Miloslav Jůzl, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DAŇHELOVÁ, Ivana. \textit{Historie učitelských ústavů na Moravě a jejich význam pro současnost}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2012. Available from: https://theses.cz/id/74rav6/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DAŇHELOVÁ, Ivana. Historie učitelských ústavů na Moravě a jejich význam pro současnost. Brno, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Problematika posuzování školní zralosti a odkladu povinné školní docházky u dětí s narušenou komunikační schopností
Tereza DULOVCOVÁ -
Dítě s ADHD a povinná školní docházka
Aneta MACKOVÁ -
Odklad povinné školní docházky v kontextu žáků se sociálním znevýhodněním
Marie Kršková -
Logopedické obtíže dětí před zahájením povinné školní docházky
Johana Vítečková -
Úspěšnost žáků s odkladem povinné školní docházky v oblasti rozvoje počátečního čtení a psaní
Kateřina Dolejšová -
Podpora dětí s odkladem povinné školní docházky
Aneta Navrátilová -
Školní zralost a připravenost dítěte pro nástup povinné školní docházky v souvislosti s odkladem, případně předčasným nástupem školní docházky
Petra BENEŠOVÁ -
Proces rozhodování rodičů o odkladu povinné školní docházky jejich dítěte
Gabriela Trešlová