Výuka angličtiny prostřednictvím hudby a písní – Kristýna KRČMOVÁ
Kristýna KRČMOVÁ
Master's thesis
Výuka angličtiny prostřednictvím hudby a písní
Teaching English through music and songs
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na využití hudby a písní ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základní školy. Teoretická část vysvětluje význam hudby ve výuce angličtiny jako druhého jazyka a popisuje, jak pedagog může u žáků prostřednictvím písní rozvíjet konkrétní jazykové dovednosti s ohledem na specifika učení žáků mladšího školního věku. Práce se také zabývá souvislostmi mezi hudbou a jazykem …moreAbstract:
This paper deals with the use of music and songs in English language teaching in primary education. The topic is based on the assumption of songs being an effective way of teaching because of its attractiveness and capability of being memorized very easily. The thesis outlines the theoretical background and provides a brief outlook into the actual use of music and songs. In the theoretical background …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Šárka Karpíšková
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KRČMOVÁ, Kristýna. Výuka angličtiny prostřednictvím hudby a písní. Plzeň, 2020. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Basic Schools / Teacher Training for BSPL Teachers
Theses on a related topic
-
Přírodní a komunitní zahrada pro primární vzdělávání ve 21. století
Jarmila Divišová -
Výuka anglického jazyka s využitím projektového vyučování v primárním vzdělávání
Ivana Fenclová -
Výuka prvopočátečního psaní z pohledu učitelů primárního vzdělávání
Zuzana Poncarová -
Připravenost studentů učitelství pro primární vzdělávání na výuku anglického jazyka
Nikola KASALOVÁ -
Výuka regionálních dějin Teplic s ohledem na kvantitativní analýzu žáků vybraných institucí primárního vzdělávání
Michaela LUKEŠOVÁ -
Výuka regionálních dějin Teplic s ohledem na kvantitativní analýzu žáků vybraných institucí primárního vzdělávání
Michaela LUKEŠOVÁ -
Využívání digitálních technologií v oblasti primárního vzdělávání v době pandemie COVID-19
Klára Vydrová -
Písně a hudba ve výuce angličtiny na 1. stupni ZŠ
Sabina SALAJKOVÁ