Výuka angličtiny prostřednictvím hudby a písní – Kristýna KRČMOVÁ
Kristýna KRČMOVÁ
Diplomová práce
Výuka angličtiny prostřednictvím hudby a písní
Teaching English through music and songs
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na využití hudby a písní ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základní školy. Teoretická část vysvětluje význam hudby ve výuce angličtiny jako druhého jazyka a popisuje, jak pedagog může u žáků prostřednictvím písní rozvíjet konkrétní jazykové dovednosti s ohledem na specifika učení žáků mladšího školního věku. Práce se také zabývá souvislostmi mezi hudbou a jazykem …víceAbstract:
This paper deals with the use of music and songs in English language teaching in primary education. The topic is based on the assumption of songs being an effective way of teaching because of its attractiveness and capability of being memorized very easily. The thesis outlines the theoretical background and provides a brief outlook into the actual use of music and songs. In the theoretical background …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Šárka Karpíšková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRČMOVÁ, Kristýna. Výuka angličtiny prostřednictvím hudby a písní. Plzeň, 2020. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Přírodní a komunitní zahrada pro primární vzdělávání ve 21. století
Jarmila Divišová -
Výuka anglického jazyka s využitím projektového vyučování v primárním vzdělávání
Ivana Fenclová -
Výuka prvopočátečního psaní z pohledu učitelů primárního vzdělávání
Zuzana Poncarová -
Připravenost studentů učitelství pro primární vzdělávání na výuku anglického jazyka
Nikola KASALOVÁ -
Výuka regionálních dějin Teplic s ohledem na kvantitativní analýzu žáků vybraných institucí primárního vzdělávání
Michaela LUKEŠOVÁ -
Výuka regionálních dějin Teplic s ohledem na kvantitativní analýzu žáků vybraných institucí primárního vzdělávání
Michaela LUKEŠOVÁ -
Využívání digitálních technologií v oblasti primárního vzdělávání v době pandemie COVID-19
Klára Vydrová -
Písně a hudba ve výuce angličtiny na 1. stupni ZŠ
Sabina SALAJKOVÁ