Turistický informační portál Olomouckého kraje jako nástroj propagace kraje – Martina Jelínková
Martina Jelínková
Bakalářská práce
Turistický informační portál Olomouckého kraje jako nástroj propagace kraje
Tourist information portal of the Olomouc region as a tool for promotion of the region
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je problematika destinačního managementu a marketingu, využívání informačních a komunikačních technologií v cestovním ruchu. Cílem práce je popsat činnost internetového turistického portálu, jím poskytované informace a analyzovat stav stránek. Z poznatků získaných z výsledků dotazníkového šetření provést hodnocení webových stránek a zjištění případných nedostatků bránících …víceAbstract:
The main object of thesis is dilemma of destination management and marketing, make use of Informational and Communicational Technologies in tourism. The main purpose of this work is to describe the function of the Internet tourist portal, its providing information and to analyze status of the website. From the observations gained from the results of the questionnaire to accomplish an evaluation of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Halina Kotíková
- Oponent: Lenka Bartková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 6. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie - management volného času a rekreace
Práce na příbuzné téma
-
Role of Destination Management in Contemporary Tourism Industry
Ria Bridová -
Marketing management in destination organisation management
Petra VYSUŠILOVÁ -
Destinační management a marketing Nymburka
Michaela Poláčková -
Destinační management a marketing města Pelhřimov
Jiří Matějka -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Destinační management a marketing cestovního ruchu města Tábor
Ivana KOLÁŘOVÁ -
Destinační management oblasti Český Krumlov Region
Michal Březina -
Destinační marketing a management
Jitka Kocková
Název
Vložil
Vloženo
Práva