Turistický informační portál Olomouckého kraje jako nástroj propagace kraje – Martina Jelínková
Martina Jelínková
Bachelor's thesis
Turistický informační portál Olomouckého kraje jako nástroj propagace kraje
Tourist information portal of the Olomouc region as a tool for promotion of the region
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je problematika destinačního managementu a marketingu, využívání informačních a komunikačních technologií v cestovním ruchu. Cílem práce je popsat činnost internetového turistického portálu, jím poskytované informace a analyzovat stav stránek. Z poznatků získaných z výsledků dotazníkového šetření provést hodnocení webových stránek a zjištění případných nedostatků bránících …moreAbstract:
The main object of thesis is dilemma of destination management and marketing, make use of Informational and Communicational Technologies in tourism. The main purpose of this work is to describe the function of the Internet tourist portal, its providing information and to analyze status of the website. From the observations gained from the results of the questionnaire to accomplish an evaluation of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2010
Thesis defence
- Supervisor: Halina Kotíková
- Reader: Lenka Bartková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JELÍNKOVÁ, Martina. \textit{Turistický informační portál Olomouckého kraje jako nástroj propagace kraje}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Fakulta tělesné kultury. 2010. Available from: https://theses.cz/id/74wlgy/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 28. 6. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Fakulta tělesné kulturyBachelor programme / field:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie - management volného času a rekreace
Theses on a related topic
-
Role of Destination Management in Contemporary Tourism Industry
Ria Bridová -
Destinační management a marketing Nymburka
Michaela Poláčková -
Destinační management a marketing města Pelhřimov
Jiří Matějka -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Destinační management a marketing cestovního ruchu města Tábor
Ivana KOLÁŘOVÁ -
Destinační management oblasti Český Krumlov Region
Michal Březina -
Destinační marketing a management
Jitka Kocková -
Destinační marketing města Brna se zacílením na zahraniční turisty
Aneta Bahelková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights