1. Teoretická část - Nové trendy v digitální kinematografii, srovnání s klasickou kinematografií 2. Praktická část - Kamera na hraném filmu "Rytířství" - Romance rytířské doby – MgA. Marian RYLKA
MgA. Marian RYLKA
Diplomová práce
1. Teoretická část - Nové trendy v digitální kinematografii, srovnání s klasickou kinematografií 2. Praktická část - Kamera na hraném filmu "Rytířství" - Romance rytířské doby
1. Teoretic part - New trends in digital cinematography, comparision to classical cinematography 2. Practical part - Director of photography on feature film "Knighthood"
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá novými trendy v digitální kinematografii a v širším kontextu i srovnáním s kinematografií klasickou. Tématem se budu zabývat jak v rovine kulturnefilosofické, dotknu se zmen ve spolecnosti a posunu ve vnímání audiovizuálního díla, tak i v rovine technické. Ta se bude týkat jednak primárního záznamu na digitální médium, ale i digitalizací kinosálu, jako jedné ze zásadních …víceAbstract:
This graduation theses describes new trends in the digital cinematography and in a wider context of the classic cinematography and their mutual comparation. I will describe the theme in a cultural and phylosophical field as well as in a technical field, I will also mention changes in a society and changes in a perception of the audiovisual work. The technical field will be concerned with a primary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2010
Identifikátor:
13851
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RYLKA, Marian. \textit{1. Teoretická část - Nové trendy v digitální kinematografii, srovnání s klasickou kinematografií 2. Praktická část - Kamera na hraném filmu ''Rytířství'' - Romance rytířské doby}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/74xi7z/.
Jak správně citovat práci
RYLKA, Marian. 1. Teoretická část - Nové trendy v digitální kinematografii, srovnání s klasickou kinematografií 2. Praktická část - Kamera na hraném filmu "Rytířství" - Romance rytířské doby. Zlín, 2010. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Kamera
Práce na příbuzné téma
-
Digitální kinematografie - video s vysokým rozlišením
Robert NEKL -
1. RED ONE digitální kamera v nízkorozpočtové kinematografii 2. Adaptace divadelní hry digitální technologií, režie
Radek VOLF -
Kamery pro digitální kinematografii.
Robert NEKL -
1. Teoretická část: Režijní postupy spojené s filmovým materiálem v digitální době 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tématický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., režie
Jiří Horenský -
Audiovizuálni digitální kopie
Simon Todorov -
Digitální marketing audiovizuálních děl distribuovaných do českých kin
Pavel Provazník -
Využívání digitální technologie ve filmu a psychologické vnímání audiovizuálních děl
Marek Mikel -
Kamera v současném dokumentárním filmu
Tomáš Frkal