MgA. Marian RYLKA

Diplomová práce

1. Teoretická část - Nové trendy v digitální kinematografii, srovnání s klasickou kinematografií 2. Praktická část - Kamera na hraném filmu "Rytířství" - Romance rytířské doby

1. Teoretic part - New trends in digital cinematography, comparision to classical cinematography 2. Practical part - Director of photography on feature film "Knighthood"
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá novými trendy v digitální kinematografii a v širším kontextu i srovnáním s kinematografií klasickou. Tématem se budu zabývat jak v rovine kulturnefilosofické, dotknu se zmen ve spolecnosti a posunu ve vnímání audiovizuálního díla, tak i v rovine technické. Ta se bude týkat jednak primárního záznamu na digitální médium, ale i digitalizací kinosálu, jako jedné ze zásadních …více
Abstract:
This graduation theses describes new trends in the digital cinematography and in a wider context of the classic cinematography and their mutual comparation. I will describe the theme in a cultural and phylosophical field as well as in a technical field, I will also mention changes in a society and changes in a perception of the audiovisual work. The technical field will be concerned with a primary …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2010
Identifikátor: 13851

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
  • Vedoucí: doc. Mgr. Juraj Fandli

Citační záznam

Jak správně citovat práci

RYLKA, Marian. 1. Teoretická část - Nové trendy v digitální kinematografii, srovnání s klasickou kinematografií 2. Praktická část - Kamera na hraném filmu "Rytířství" - Romance rytířské doby. Zlín, 2010. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe