Bc. Jan Klusoň

Master's thesis

Employer branding na generaci Y

Employer Branding for Generation Y
Anotácia:
Cílem mé diplomové práce je zjištění vlivu Employer Brandingu na generaci Y a zdali existuje univerzální návod na tvorbu takovéto efektivní komunikace, která bude cílená na danou generaci. Mileniálové se liší od předchozích generací a komunikace na ně je velmi specifická. V úvodu se práce zaměřuje především na definování generace Y, jejich uvažo-vání, jak se liší od předchozích generací, jaký komunikační …viac
Abstract:
The aim of my diploma thesis is to determine the impact of Employer Branding on Genera-tion Y and whether there is a universal guide to creating such effective communication that will be targeted to this generation. Millennials are different from previous generations, and communication is very specific to them. In the introduction, the thesis focuses primarily on defining the Generation Y, their consideration …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Josef Kocourek, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Klusoň, Jan. Employer branding na generaci Y. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe