Využití aktivizačních metod ve výuce anglického jazyka s ohledem na věk žáka – Bc. Pavla ŠIRŮČKOVÁ
Bc. Pavla ŠIRŮČKOVÁ
Diplomová práce
Využití aktivizačních metod ve výuce anglického jazyka s ohledem na věk žáka
The application of activating teaching methods used in lessons of English Language
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na zjištění toho, jestli učitelé na vybrané základní škole uplatňují aktivizační metody ve výuce anglického jazyka a berou při tom ohled na věk žáka, který je reprezentován prvním a druhým stupněm. Práce je zaměřena na analýzu a komparaci výsledků pozorovaných parametrů, získaných výzkumným šetřením.Abstract:
The diploma thesis is focused on finding out whether teachers at a selected primary school apply activation methods in teaching English, considering the age of the student, which is represented by the first and second grade. The work is focused on the analysis and comparison of the results of the observed parameters obtained by the research survey.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jitka Nábělková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠIRŮČKOVÁ, Pavla. Využití aktivizačních metod ve výuce anglického jazyka s ohledem na věk žáka. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství německého jazyka pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Jazykové vzdělávání pedagogických pracovníků v rámci DVPP se zaměřením na anglický jazyk v základní škole s rozšířenou výukou jazyků
Michal Mareš -
Vliv online výuky na jazykové dovednosti studentů oboru Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Michaela Minářová -
Názory učitelů na výuku cizích jazyků se zaměřením na anglický jazyk u žáků 1. stupně základních škol
Anita Čechová -
Hudební schopnosti a výslovnost u žáků učících se anglický jazyk na 1. stupni ZŠ
Anna Dubská -
POSTOJE A NÁZORY ČESKÝCH TEENAGERŮ NA ANGLICKÝ JAZYK
Gabriela KLIMENDOVÁ -
Využití didaktických her ve výuce anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Kristýna Sedláková -
Zahřívací aktivity v hodinách anglického jazyka na prvním stupni základní školy
Kateřina Glázrová -
Potenciál vertikálních a horizontálních povrchů staveb z pohledu ZAKA.
Petra Pchálková
Název
Vložil
Vloženo
Práva