Virtuální systémy v televizní produkci z pohledu kameramana – Pavel Vávra
Pavel Vávra
Bakalářská práce
Virtuální systémy v televizní produkci z pohledu kameramana
Virtual Systems in Television Production from a Cameraman's Point of View
Anotace:
Touto bakalářskou prací chci z pohledu kameramana vysvětlit základní principy pro využití virtuálních systémů pro rozšířenou realitu v televizní produkci. V první části práce popisuji teoretické principy fungování virtualizace a přirovnávám podobnosti k historickým filmovým trikům. Ve druhé části rozebírám využití v tuzemských televizních stanicích. Následně analyzuji kamerový řetězec za použití technologie …víceAbstract:
With this bachelor's thesis, I want to explain the basic principles for the use of virtual systems for augmented reality in television production from the point of view of a cameraman. In the first part of the thesis, I describe the theoretical principles of virtualization and compare the similarities to historical film tricks. In the second part, I analyze the use in domestic television stations. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vávra, Pavel. Virtuální systémy v televizní produkci z pohledu kameramana. Zlín, 2023. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Kamera
Práce na příbuzné téma
-
Hry v prostředí Unreal Engine
Anna Krajčírová -
Procedural Level Generation for Unreal Engine 5
Richard Pajerský -
Support for editing Prefabs in Unreal Engine 5
Martin Holčík -
Real-Time Global Illumination in Unreal Engine 5
Anna Skorobogatova -
Unreal Engine a integrace do existujících pracovních postupů
Šimon Honal -
Vývoj 3D herní aplikace v Unreal Engine 4
Maksym Udovytskyi