Bc. Petr Kameníček

Bachelor's thesis

Sociální síť instagram jako komunikační nástroj

Social network Instagram as a tool for communication
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na komunikační nástroje na sociální síti Instagram. Instagram se řadí po boku Facebooku a Twitteru mezi nejpopulárnější sociální sítě na internetu. Instagram vznikl v roce 2010 jako mobilní aplikace pro sdílení fotek a videí. V roce 2015 vznikla služba Instagram Ads a právě touto službou se tato práce nejvíce zabývá. Jakým způsobem funguje reklama na Instagramu v porovnání …more
Abstract:
This thesis focuses on communication tools on social network Instagram. Instagram is like Facebook and Twitter one of the most popular social network on the Internet. Instagram launched in 2010 as mobile application for sharing photos and videos. In the year 2015 was made new service Instagram Ads and this thesis deals with this topic. How advertisement on Instagram works compared to other social network …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2016
  • Supervisor: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora
  • Reader: Mgr. Helena Maňasová Hradská, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Bachelor programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media