Prospěšnost šíře sortimentu a kvality produktů a služeb pro posilování vztahů se zákazníky na trhu s chemickými produkty – Bc. Jan Pšorn
Bc. Jan Pšorn
Diplomová práce
Prospěšnost šíře sortimentu a kvality produktů a služeb pro posilování vztahů se zákazníky na trhu s chemickými produkty
Assortment and quality of products and services beneficial effect for strengthening customer relationships into market with chemical products
Anotace:
Diplomová práce se zabývá prospěšností šíře sortimentu a kvality produktů a služeb pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. Nejdříve je charakterizován B2B trh a vymezena podstata a vývojové tendence řízení vztahů mezi dodavateli a odběrateli na B2B trhu. Dále je vymezen sortiment výrobků a služeb a jeho atributy, kvalita jednotlivých produktů a služeb a její aspekty a jejich úloha při budování …víceAbstract:
This thesis deals with Usefulness of assortment and quality of production and services for strengthening relationships with customers in B2B market First, there is described B2B market. Second, there is described a nature and development trends of relationships between suppliers and customers in B2B market. Third, there is written substance of product assortment, service assortment, product quality …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
- Vedoucí: prof. Ing. Hana Lošťáková, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PŠORN, Jan. \textit{Prospěšnost šíře sortimentu a kvality produktů a služeb pro posilování vztahů se zákazníky na trhu s chemickými produkty}. Online. Diplomová práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/75hfvd/.
Jak správně citovat práci
Pšorn, Jan. Prospěšnost šíře sortimentu a kvality produktů a služeb pro posilování vztahů se zákazníky na trhu s chemickými produkty . Pardubice, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáMagisterský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Prospěšnost zákaznicky orientované firemní kultury pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
Marcela Neumanová -
Vliv image firmy dodavatele na posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
Eva Neumanová -
Účinnost nástrojů posilování vztahů se zákazníky u volně prodejných léků
Jan Franc -
Analýza řízení kvality služeb vybrané firmy
Hana Dropová -
Řízení kvality služeb
Jan Riegert -
Hodnota spolupráce v dodavatelsko-odběratelském řetězci na B2B trhu
Ondřej Hon -
Vliv image firmy dodavatele na posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
Eva Neumanová