Prospěšnost šíře sortimentu a kvality produktů a služeb pro posilování vztahů se zákazníky na trhu s chemickými produkty – Bc. Jan Pšorn
Bc. Jan Pšorn
Master's thesis
Prospěšnost šíře sortimentu a kvality produktů a služeb pro posilování vztahů se zákazníky na trhu s chemickými produkty
Assortment and quality of products and services beneficial effect for strengthening customer relationships into market with chemical products
Abstract:
Diplomová práce se zabývá prospěšností šíře sortimentu a kvality produktů a služeb pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. Nejdříve je charakterizován B2B trh a vymezena podstata a vývojové tendence řízení vztahů mezi dodavateli a odběrateli na B2B trhu. Dále je vymezen sortiment výrobků a služeb a jeho atributy, kvalita jednotlivých produktů a služeb a její aspekty a jejich úloha při budování …moreAbstract:
This thesis deals with Usefulness of assortment and quality of production and services for strengthening relationships with customers in B2B market First, there is described B2B market. Second, there is described a nature and development trends of relationships between suppliers and customers in B2B market. Third, there is written substance of product assortment, service assortment, product quality …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2015
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2015
- Supervisor: prof. Ing. Hana Lošťáková, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PŠORN, Jan. \textit{Prospěšnost šíře sortimentu a kvality produktů a služeb pro posilování vztahů se zákazníky na trhu s chemickými produkty}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Chemical Technology. 2015. Available from: https://theses.cz/id/75hfvd/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pšorn, Jan. Prospěšnost šíře sortimentu a kvality produktů a služeb pro posilování vztahů se zákazníky na trhu s chemickými produkty . Pardubice, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniversity of Pardubice
Faculty of Chemical TechnologyMaster programme / field:
Chemical and Process Engineering / Economy and Management of Chemical and Food Industry
Theses on a related topic
-
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Prospěšnost zákaznicky orientované firemní kultury pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
Marcela Neumanová -
Vliv image firmy dodavatele na posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
Eva Neumanová -
Účinnost nástrojů posilování vztahů se zákazníky u volně prodejných léků
Jan Franc -
Analýza řízení kvality služeb vybrané firmy
Hana Dropová -
Řízení kvality služeb
Jan Riegert -
Hodnota spolupráce v dodavatelsko-odběratelském řetězci na B2B trhu
Ondřej Hon -
Vliv image firmy dodavatele na posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
Eva Neumanová