Využití dramatické výchovy při diagnostikování dětí v mateřské škole – Martina Sasínková
Martina Sasínková
Bakalářská práce
Využití dramatické výchovy při diagnostikování dětí v mateřské škole
Use of Drama Education in Children's Diagnostics in Kindergarten
Anotace:
Bakalářská práce teoreticko-aplikačního charakteru se zabývá využitím dramatické výchovy při diagnostikování dětí v mateřské škole. Teoretická část vymezuje základní pojmy pedagogické diagnostiky a diagnostikování, dále je zde popsán diagnostický proces v předškolním vzdělávání, oblasti diagnostikování dítěte a vybrané diagnostické metody při práci v mateřské škole. Dále je bakalářská práce zaměřena …víceAbstract:
The bachelor thesis of theoretical-application character deals with using drama education in children's diagnostics in kindergarten. The theoretical part defines the basic concepts of pedagogical diagnostics and diagnostics also there is a description of the diagnostic process in preschool education, the field of child diagnosis and selected diagnostic methods at work in kindergarten. Furthermore, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Sasínková, Martina. Využití dramatické výchovy při diagnostikování dětí v mateřské škole. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj řeči předškolního dítěte a jeho diagnostika
Lucie Kallabová -
Aktivity pro zjišťování hudebnosti dítěte předškolního věku
Ivona Brantálová -
Logopedická intervence u dítěte s dyslálií předškolního věku realizovaná v dětské skupině
Tereza Beitlová -
Dramatická výchova jako prostředek k navazování vztahů mezi dětmi předškolního věku a seniory
Barbora Dohnalová -
Dramatická výchova jako prostředek začleňování dětí předškolního věku do kolektivu.
Lada BUNCOVÁ -
Dramatická výchova v mateřské škole jako prostředek k rozvoji sociálních dovedností u dětí předškolního věku
Eliška TŘASÁKOVÁ -
Dramatická výchova a metody podpory mimořádně nadaného žáka mladšího školního věku s narušenou komunikační schopností
Berit Hönigová -
Budování a rozvíjení vztahů mezi generacemi předškolního a seniorského věku pomocí dramatické výchovy
Barbora Dohnalová