Bc. Soňa Krejcárková

Diplomová práce

Marketingové aktivity retailerů a jejich vliv na nákupní chování zákazníka

Marketing activities of retailers and their impact on customer buying behavior
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami retailových řetězců Tesca a Lidlu. Zkoumá, jak ovlivňují své zákazníky při nákupu. Teoretická východiska definují základní pojmy vztahující se k nákupnímu chování zákazníka, marketingu, obchodu a marketingových komunikací. Zaměřuje se na ovlivňování nákupního chování zákazníků retailových řetězců a vlivů na ně působících. Aplikační část zkoumá, jakými …více
Abstract:
The thesis deals with the marketing activities of retail chains Tesco and Lidl. It examines how they influence their customers during the shopping. Theoretical bases define basic terms related to customer's shopping behavior, marketing, commerce and marketing communications. It focuses on influencing of customers shopping behavior of retail chains and the influences which affect the customers. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 9. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 11. 2016
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Eva Matoušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní