Arjola Bimaj

Master's thesis

Psychology of pricing

Psychology of pricing
Anotácia:
Cena je jedním z indikátorů marketingového mixu, který přímo ovlivňuje zisk společnosti. Správná cena může zvýšit zisk a naopak nesprávně stanovená cena může výrazně zisk snížit. Podniky tedy při stanovování cen svých produktů musí zohledňovat řadu faktorů, přičemž jedním z cílů je maximalizovat své příjmy. Moderní faktory v hospodářské oblasti, kontinuální změny v životním prostředí či současná finanční …viac
Abstract:
Price is the element of the marketing mix that has direct effect in the profits of a company. The right price can boost the profit and the wrong price can significantly shrink it. Thus, the businesses need to set the right price in order to maximize their revenues. However, the newest factors in the economic field, the continuous changes in the environment and the current financial situation in the …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 11. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
  • Vedúci: Petr Král
  • Oponent: Květa Olšanová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35912

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities