Projekt marketingové komunikace módní značky Modest Apparel – Radka Hlavicová
Radka Hlavicová
Master's thesis
Projekt marketingové komunikace módní značky Modest Apparel
The Project of Marketing Communication of the Modest Apparel Fashion Brand
Abstract:
Cílem této diplomové práce je sestavit projekt marketingové komunikace módní značky Modest Apparel a rozšířit tak její známost na současném trhu. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá pojmy vztahující se k marketingové komunikaci, jednotlivými nástroji marketingové komunikace, novými trendy v této oblasti a značkou. Obsahem praktické …moreAbstract:
The aim of this graduate thesis is to compile the project of the marketing communication of the Modest Apparel fashion brand and to expand its publicity on the current market. The thesis is divided into two parts ? theoretical and practical part. Theoretical part deals with concepts related to marketing communications, instruments of marketing communications, new trends in marketing communications …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2013
Accessible from:: 2. 5. 2013
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HLAVICOVÁ, Radka. \textit{Projekt marketingové komunikace módní značky Modest Apparel}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2013. Available from: https://theses.cz/id/765ehx/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hlavicová, Radka. Projekt marketingové komunikace módní značky Modest Apparel. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Projekt zlepšení online marketingové komunikace ve společnosti AHORN CZ s.r.o.
Stanislav Horák -
Projekt marketingové komunikace značky Balakryl
Tomáš Krejčí -
Projekt marketingové komunikace značky Balakryl
Tomáš Krejčí -
Analýza marketingové komunikace vybraného pivovaru
Gabriela Stanovská -
Analýza marketingové komunikace vybraného pivovaru
Katka Argalášová -
Projekt zlepšení marketingové komunikace ve společnosti ANNAFOOD s.r.o.
Vojtěch Špiruda -
Projekt vytvoření marketingové komunikace nově vznikajícího internetového obchodu
Adéla Krutilová -
Značka a její komunikace u autonomních automobilů
Tomáš Hodan