Radka Hlavicová

Master's thesis

Projekt marketingové komunikace módní značky Modest Apparel

The Project of Marketing Communication of the Modest Apparel Fashion Brand
Abstract:
Cílem této diplomové práce je sestavit projekt marketingové komunikace módní značky Modest Apparel a rozšířit tak její známost na současném trhu. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá pojmy vztahující se k marketingové komunikaci, jednotlivými nástroji marketingové komunikace, novými trendy v této oblasti a značkou. Obsahem praktické …more
Abstract:
The aim of this graduate thesis is to compile the project of the marketing communication of the Modest Apparel fashion brand and to expand its publicity on the current market. The thesis is divided into two parts ? theoretical and practical part. Theoretical part deals with concepts related to marketing communications, instruments of marketing communications, new trends in marketing communications …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2013
Accessible from:: 2. 5. 2013

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Hlavicová, Radka. Projekt marketingové komunikace módní značky Modest Apparel. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing