Hlavní subjekty na mediálním trhu ČR a perspektivy jejich budoucího vývoje – Bc. Aneta Havlová
Bc. Aneta Havlová
Bakalářská práce
Hlavní subjekty na mediálním trhu ČR a perspektivy jejich budoucího vývoje
Main entities on the Czech media market and prospects of their future development
Anotace:
V mé bakalářské práci jsem se zaměřila na hlavní subjekty mediálního trhu a perspektivy jejich budoucího vývoje. U těchto subjektů, tedy médií, se zaměřuji na jejich konzumaci a reklamní investice. Pro získání potřebných informací byl zvolen sekundární výzkum z dat mediálních projektů a následně i primární výzkum, kdy byli dotazováni respondenti, kteří se v mediálním trhu pohybují. Výsledky ukázaly …víceAbstract:
In my bachelor thesis I focused on the main subjects of the media market and the prospects of their future development. For these subjects, i.e. the media, I focus on their consumption and advertising investments. In order to obtain the necessary information, secondary research was chosen from media project data and then primary research, where respondents who are active in the media market were interviewed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2023
- Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: Ondřej Novák, Mgr.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Management v kreativním průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Comparison of company governance in EU and non-EU countries - advantages and disadvantages
Gulmira Amantay -
Processing of translations between languages: software methods, artificial intelligence and their advantages and disadvantages
Karel BENEŠ -
Intellectual Property Rights in Musical Bands in Central Europe and their Financial Advantages and Disadvantages
Izabela Škutová -
Comparison of Company Governance in EU countries - advantages and disadvantages
Alena Maslova -
Internal controls and financial reporting quality: before and after implementation of system of internal controls. Evidence from Azerbaijan
Sahila Shabanova -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Influence of Media and Coal Labour Unions Most Coal-dependent Countries of the EU and their Path Away from Coal Case Study of Poland and Germany
Kristína Kráľovská
Název
Vložil
Vloženo
Práva