Tomáš Mirzajev

Bachelor's thesis

Volební strategie, politický marketing a marketingový výzkum na příkladu 2. kola přímé volby prezidenta ČR 2013

Electoral strategies, political marketing and marketing research - The Czech 2nd round direct presidential election 2013 case
Abstract:
Práce analyzuje politický marketing a volební strategie kandidátů 2. kola přímé volby prezidenta ČR 2013. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na bližší kontext pojmů politický marketing, volební strategie a marketingový výzkum. Praktická část se touto problematikou zabývá na příkladu 2. kola přímé volby, kde kromě veřejně dostupných zdrojů čerpá i ze dvou …more
Abstract:
This paper analyzes how the political marketing and electoral strategies were used by Czech 2nd round direct presidential election 2013 candidates. Paper is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is mainly focused on the context of political marketing, electoral strategy and marketing research. The practical part describes these terms on the example of 2nd round direct presidential …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 2. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 5. 2013
  • Supervisor: David Říha
  • Reader: Jan Koudelka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35279