Analýza reklamních systémů Google Ads a Sklik – Eliška Sedláčková
Eliška Sedláčková
Bakalářská práce
Analýza reklamních systémů Google Ads a Sklik
Analysis of Google Ads and Sklik Advertising Systems
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím reklamních systému Google Ads a Sklik u vybraného klienta. Teoretická část obecně popisuje digitální marketing, sociální sítě, jednotlivé nejpoužívanější reklamní systémy, marketingový mix a reklamní kampaně. Praktická část se zaměřuje na analýzu konkrétního podniku a jeho produktů, vytvoření a nastavení účtů a kampaní, jejich následné zhodnocení a zlepšení …víceAbstract:
This bachelor thesis covers the use of advertising systems Google Ads and Sklik for a particular client. The theoretical part generally describes digital marketing, social networks, most used advertising systems, marketing mix and advertising campaigns. The practical part focuses on analysing a particular company and its products, creating and setting up accounts and campaigns, than their evaluation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Sedláčková, Eliška. Analýza reklamních systémů Google Ads a Sklik. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Metodologie pro absorpci chlorovodíku z plynu a stanovení jeho koncentrace pomoci foto elektrod a iontově selektivních elektrod
Marek Milák -
Analýza a stanovení funkčních pravidel a procesů chování pro manažera a organizaci pomocí aplikace psychologických věd
Josef Štaif -
Inovace výrobního procesu z hlediska snížení nákladů a ekonomické efektivity podniků působících v sektoru výroby a průmyslu
Pavel Grauer -
Budování osobní značky na instagramu
Ondřej Bezucha -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK
Tereza Müllerová -
Návrh a vyhodnocení efektivity marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK
Barbora Hochmannová -
Marketingová kampaň zásnubního prstýnku včetně mediálního plánu a vyhodnocení
Viktorie Slámová -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně vybraného produktu nebo firmy
Anna Hrachovcová