Eliška Sedláčková

Bakalářská práce

Analýza reklamních systémů Google Ads a Sklik

Analysis of Google Ads and Sklik Advertising Systems
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím reklamních systému Google Ads a Sklik u vybraného klienta. Teoretická část obecně popisuje digitální marketing, sociální sítě, jednotlivé nejpoužívanější reklamní systémy, marketingový mix a reklamní kampaně. Praktická část se zaměřuje na analýzu konkrétního podniku a jeho produktů, vytvoření a nastavení účtů a kampaní, jejich následné zhodnocení a zlepšení …více
Abstract:
This bachelor thesis covers the use of advertising systems Google Ads and Sklik for a particular client. The theoretical part generally describes digital marketing, social networks, most used advertising systems, marketing mix and advertising campaigns. The practical part focuses on analysing a particular company and its products, creating and setting up accounts and campaigns, than their evaluation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Tomáš Lejsal

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Sedláčková, Eliška. Analýza reklamních systémů Google Ads a Sklik. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe