Analýza reklamních systémů Google Ads a Sklik – Eliška Sedláčková
Eliška Sedláčková
Bachelor's thesis
Analýza reklamních systémů Google Ads a Sklik
Analysis of Google Ads and Sklik Advertising Systems
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím reklamních systému Google Ads a Sklik u vybraného klienta. Teoretická část obecně popisuje digitální marketing, sociální sítě, jednotlivé nejpoužívanější reklamní systémy, marketingový mix a reklamní kampaně. Praktická část se zaměřuje na analýzu konkrétního podniku a jeho produktů, vytvoření a nastavení účtů a kampaní, jejich následné zhodnocení a zlepšení …moreAbstract:
This bachelor thesis covers the use of advertising systems Google Ads and Sklik for a particular client. The theoretical part generally describes digital marketing, social networks, most used advertising systems, marketing mix and advertising campaigns. The practical part focuses on analysing a particular company and its products, creating and setting up accounts and campaigns, than their evaluation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Tomáš Lejsal
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Sedláčková, Eliška. Analýza reklamních systémů Google Ads a Sklik. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Analýza a stanovení funkčních pravidel a procesů chování pro manažera a organizaci pomocí aplikace psychologických věd
Josef Štaif -
Inovace výrobního procesu z hlediska snížení nákladů a ekonomické efektivity podniků působících v sektoru výroby a průmyslu
Pavel Grauer -
Budování osobní značky na instagramu
Ondřej Bezucha -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK
Tereza Müllerová -
Návrh a vyhodnocení efektivity marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK
Barbora Hochmannová -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně vybraného produktu nebo firmy
Anna Hrachovcová -
Návrh a vyhodnocení efektivity event kampaně
Aneta Uldrichová -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně vybraného produktu nebo firmy
Edita Sedláčková