Eliška Sedláčková

Bachelor's thesis

Analýza reklamních systémů Google Ads a Sklik

Analysis of Google Ads and Sklik Advertising Systems
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím reklamních systému Google Ads a Sklik u vybraného klienta. Teoretická část obecně popisuje digitální marketing, sociální sítě, jednotlivé nejpoužívanější reklamní systémy, marketingový mix a reklamní kampaně. Praktická část se zaměřuje na analýzu konkrétního podniku a jeho produktů, vytvoření a nastavení účtů a kampaní, jejich následné zhodnocení a zlepšení …more
Abstract:
This bachelor thesis covers the use of advertising systems Google Ads and Sklik for a particular client. The theoretical part generally describes digital marketing, social networks, most used advertising systems, marketing mix and advertising campaigns. The practical part focuses on analysing a particular company and its products, creating and setting up accounts and campaigns, than their evaluation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Tomáš Lejsal

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Sedláčková, Eliška. Analýza reklamních systémů Google Ads a Sklik. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe