Analýza marketingové strategie The Sims a paratextů hry – Bc. Lucie Holanová
Bc. Lucie Holanová
Bakalářská práce
Analýza marketingové strategie The Sims a paratextů hry
Analysis of The Sims marketing strategy and paratexts
Anotace:
Záměrem této bakalářské práce je provést analýzu hry The Sims 1 a vydaných datadisků určených k jejímu rozšíření. Prvním krokem analýzy je zhodnocení marketingových strategií použitých při propagaci této hry. Následně se práce zaměřuje na analýzu paratextů a jejich dopadů na marketingovou strategii a prodejnost hry. Úvodní kapitoly práce se věnují detailnímu popisu samotné hry a jejímu zařazení do …víceAbstract:
The intention of this bachelor thesis is to analyse of The Sims 1 and the released expansion packs. The first step of the analysis is to evaluate the marketing strategies used in the promotion of the game. Subsequently, the thesis focuses on the analysis of the paratexts and their impact on the marketing strategy and marketability of the game. The opening chapters of the thesis are devoted to a detailed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/t8okc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora
- Oponent: Mgr. Bc. Silvester Buček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Teorie interaktivních médií / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.