Verb Complementation in Instructional Texts – Barbora Hladíková
Barbora Hladíková
Bakalářská práce
Verb Complementation in Instructional Texts
Verb Complementation in Instructional Texts
Abstract:
This Bachelor Thesis examines the role and application of verb complementation within a comparative analysis of two distinctive types of instructional texts. The theoretical part follows the general stylistic principles upon which instructional writing style is built and formulates syntactic properties of verb with a particular focus on its complementation. In the analytical part, this theoretical …víceAbstract:
Tato bakalářská práce zkoumá úlohu a aplikaci komplementace slovesa v rámci komparativní analýzy dvou význačných typů instruktivních textů. Teoretická část sleduje obecné stylistické principy, na nichž se instruktivní styl zakládá, a formuluje syntaktické vlastnosti slovesa se zaměřením na jeho komplementaci. V analytické části je tento teoretický rámec usouvztažněn se syntaktickou povahou slovesa …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Petra Huschová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hladíková, Barbora. Verb Complementation in Instructional Texts. Pardubice, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro odbornou praxi