Martina Lašová

Diplomová práce

Marketing Galerie Středočeského kraje v Kutné Hoře a její návštěvníci

Marketing of the Gallery of the Central Bohemian Region in Kutná Hora and gallery visitors
Anotace:
Tato diplomová práce "Marketing Galerie Středočeského kraje v Kutné Hoře a její návštěvníci" se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou objasněny pojmy jako je arts marketing, marketingový mix, marketingové plánování, situační analýzy, marketingový výzkum, návštěvníci kulturních institucí a cílený marketing. V praktické části jsou tyto pojmy aplikovány na Galerii Středočeského …více
Abstract:
This master thesis "Marketing of the Gallery of the Central Bohemian Region in Kutná Hora and gallery visitors" consists of two major parts -- practical and theoretical. In the theoretical part there are explained terms such as arts marketing, marketing mix, marketing planning, situational analysis, marketing research, visitors of cultural institutions and targeted marketing. These terms are applied …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 9. 2012
  • Vedoucí: Jitka Černá
  • Oponent: Bohumír Štědroň

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/33610

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management