Van Anh Bui
Bakalářská práce
Strategická analýza společnosti ABC
Strategic analysis of company ABC
Anotace:
Cílem bakalářské práce je pomocí využití strategické analýzy zhodnotit společnost ABC a poté na základě toho, předložit návrhy na zlepšení pro budoucí rozvoj. Práce je rozdělena do dvou částí na teoretickou část a praktickou část. Teoretická část obsahuje vymezení základních pojmů týkající se strategické analýzy. Dále v praktické části jsou aplikovány metody strategické analýzy na danou firmu, která …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the company ABC using strategic analysis and then based on that make suggestions for improvement for future development. The thesis is divided into two parts: a theoretical part and a practical part. The theoretical part contains the definition of basic concepts related to strategic analysis. Furthermore, in the practical part, the methods of strategic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94884
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 10. 2024
- Vedoucí: Josef Krause
- Oponent: Nikola Rosecká
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94884
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategická analýza a tvorba strategie
Katarína Dubovská -
Analýza konkurence prostřednictvím finanční analýzy
Radim Janský -
Knižní trh ve Žďáře nad Sázavou: analýza konkurence malých a řetězových knihkupců
Markéta Klabíková -
Analýza konkurence společnosti Rohlík.cz na českém trhu
Fábius Dobrovodský -
Analýza konkurence na trhu telekomunikací v České republice
Andrea Žižková -
Analýza konkurence současných nahrávacích společností
Adam Guttenberg -
Analýza konkurence na vybraném B2B trhu
Ondřej Kantner -
Analýza vlivu konkurence na činnost firmy
Zdeněk Švehla