Podporující chování třídního učitele při utváření vztahů ve třídě – Bc. Dominika Mrhová
Bc. Dominika Mrhová
Diplomová práce
Podporující chování třídního učitele při utváření vztahů ve třídě
Supportive teacher behaviour in forming relationships in the classroom
Anotace:
Diplomová práce se zabývá podporujícím chováním středoškolského třídního učitele v jeho třídě. Cílem práce je popsat podporující chování třídních učitelek při utváření vztahů ve třídě. Teoretická část popisuje postavení třídního učitele, dále se zabývá podporujícím chováním třídního učitele při utváření vztahu se žáky a následně se zaměřuje na podporu vztahů mezi žáky ve třídě. Cílem kvalitativního …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the supporting behavior of a high school class teacher in his class. The aim of the thesis is to describe the supportive behavior of class teachers in the formation of relationships in the classroom. The theoretical part describes the position of the class teacher, further deals with the supporting behavior of the class teacher in forming a relationship with students and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bxizk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
- Vedoucí: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
- Oponent: Mgr. Jana Létalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka pro základní školy / Učitelství německého jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.