Business plán francouzské servisní společnosti – Bc. Lenka Moreau
Bc. Lenka Moreau
Bakalářská práce
Business plán francouzské servisní společnosti
Business Plan of a french servise company
Anotace:
Cílem této práce je poskytnout základní informace, potřebné pro přípravu projektu podnikatelské jednotky formou obchodního plánu tak, aby se zvýšila jednak nadějnost podnikatelského úspěchu těchto projektů, jednak nadějnost získání prostředků na jejich investování. Práce je rozčleněna do dvou částí. V první části je shrnuta teoreticko- metodologicky příprava plánu, formou popisu podnikatelského nápadu …víceAbstract:
The objective of this dissertation is to provide with a basic information necessary for preparation of a business unit in the way to increase not only hopefulness of their projects, but also obtainement of capital investments. This dissertartation is divided in two sections. The fist is a theoretical-methodological preparation of a businees plan, in form of a description of a business idea, related …víceKlíčová slova
Podnikatelský plán analýza trhu marketingová strategie marketingový mix podnikatelský rozpočet příprava a využití podnikatelského plánu finanční plán. Business plan market analysis marketing stategy marketing mix business budget preparing and exploitation of a business plan financial plan.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/d1z8a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2008
- Vedoucí: Ing. Petr Vaškovic
- Oponent: Ing. Roman Storch, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Internal controls as a tool of effective corporate governance: impact of implementation of a set of internal controls on financial performance of the business. Evidence from Cameroon
Foreke Azonwoh -
Identification and Management of Positive/ Negative Factors Influencing the Implementation of a Business Strategic Plan
Rustam Sabitov -
Tools of a reinforcement of the internationalization in a business practice
Victoria Timoshkina -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Analysis of the impact of government regulations in relation to COVID-19 on business in the gastronomy industry (from the perspective of a supplier of professional kitchen solutions).
Tomáš Kubata -
Development of the business plan for a new enterprise in small business
Elmira Ikhsanova -
Discount servers/portals as a part of Business Models of the Selected Companies
Mariam Pataraya -
Identification and Management of Positive/ Negative Factors Influencing the Implementation of a Business Strategic Plan
Lilia Kozina