Veronika Lančová
Bachelor's thesis
Innovation in the Czech Beer Industry
Innovation in the Czech Beer Industry
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá nedávnou inovací v českém pivním průmyslu., konkrétně radlery. Hlavním cílem výzkumu bylo zjistit důvody, které vedly české pivovary k produkci radlerů. Dalším cílem práce bylo analyzovat difuzi této inovace.Abstract:
The aim of this dissertation is to discuss recent innovation in the Czech Beer Market, specifically the radler innovation. The main aim of the research is to explore the reasons that led Czech brewing companies to start to produce radlers. Another aim of this work is to research the innovation diffusion.
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2013
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/100897
Thesis defence
- Date of defence: 10. 9. 2013
- Supervisor: Marcela Papalová
- Reader: Iva Kirovová
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Pivovarnický průmysl a pivní cestovní ruch v České republice
Libuše Jonášová -
Aktuální trendy ve výrobě a distribuci piva ve světle dlouhodobých trendů české pivní kultury (na příkladu Plzeňského Prazdroje).
Michael Černý -
Efekty strategie extenze značky, případová studie - pivní průmysl
Michaela Tomková -
Cirkulární ekonomika v pivovarnictví: Krok k udržitelnému pivnímu průmyslu
Adéla Majerová -
Beer Consumption and Consumers Preferences in the Czech Republic
Lyutsiya Izhbuldina -
A Cross-Cultural Analysis of Consumer Behaviour on the Indian and Czech Beer Markets
Bineesh Bino -
The Influence of Innovations in Brewing on Beer Consumers' Preferences
Anastasia Boldyreva -
Analysis of Czech agricultural exports based on mirror statistics of Russian imports
Sergey Yurik